Archiwum - 11 kwietnia 2004

........... Komentarze (1)
11. kwietnia 2004 14:25:00
linkologia.pl spis.pl

Juz troche czasu minelo, a ja nadal nie wiem jak, co i gdzie sie tu ustawia. Ale na razie zostawie tak jak jest, a  zamiast marudzenia lepiej zrobie jak napisze cos "porzadnego".

Najpierw chcialabym wspomniec cos o sobie. No wiec tak: Jestem Michasia, mam niecale 16 lat, chodze jescze do gimnazjum. Bardzo lubie spedzac czas ze znajomymi. To by bylo na tyle ( jakos nie mam weny tworczej, zeby sie rozpisac). Jednak gdyby ktos chcial mnie bardziej poznac to zapraszam na  gg- moj nr 1751505

No a teraz przejde juz do rzeczy. Kurcze, nie wiem co by tu napisac. Mam nadzieje, ze ten blog zastapi mi w pewnym stponiu i sensie moj kochany pamietnik, ktory odszedl w zapomnienie, bo jakos nie mialam czasu zeby go uzupelniac. A ze troche czasu jednak spedzam przed komputerem, mysle iz teraz bede sie bardziej starac niz o stary pamietnik. Dobra skoncze juz nudzic!!! papapapapa

misia;) : :

Strona główna


Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012

rulze | obbrusydekorac | lirilacik | lucid-dreamer | spink | Mailing